عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

مقدمه و خیر مقدم...


 سلام، دوست خوبم...


به وبلاگم خوش آمدید، ممنونم از این که برای دیدن وبلاگ وقت گذاشتید، امیدوارم

 لذت ببرید و برایتان قابل استفاده باشد.


سعی داشته و دارم که گلچینی از اشعار شاعران بزرگ پارسی کهن ،معاصرین و 

شاعران جوان و در حیات را در این مجموعه جمع آوری نمایم... 

و با اتکال به خداوند متعال در حد امکان ادامه دهم تا مجموعه ای کامل شود...

 

مسلم است که خالی از اشکال و ایراد هم نیست. 


از دوستان و عزیزان بازدیدکننده تقاضا دارم در راستای تحقق این سعی، حقیر را از 

راهنمائی ها و نظرات خود بهره مند نمایند تا بتوانم در ادامه از آنها برای تکمیل 

این وبلاگ استفاده نمایم .

          کپی برداری از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلامانع است.


علاوه بر گزینه های تماس با من و نظرات، 

عزیزان می توانند از طریق ایمیل زیر با من در تماس باشند:


                                            alizadeh1974reza@gmail.com 


 دوستان و بازدیدکنندگان گرامی ،

از تاریخ 94/4/2 دسترسی به این وبلاگ با آدرس 

زیرهم امکان پذیر شده است:


                                                         rahnik.ir    

     

    از بذل توجه و محبت شما صمیمانه سپاسگزارم...                                              

 * شاد و سلامت باشید و زندگی تان سرشار از نشاط و آرامش...*


                                                                                                                           

  با سپاس فراوان                              

 رضا علیزاده (نیکو)                            

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.