عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

فصل دلتنگی... "؟"

در آستانه ی فصلی به نام دلتنگی

عبور می کنم از ازدحام دلتنگی

 

بیا تا بسرایم برایت از ته دل

فرازی از غزل ناتمام دلتنگی

 

تصدق سر آن چهره گشاده ی تو

اگر که عالم من شد به کام دلتنگی

 

نگو که همسفر غصه ها چرا شده ام

که همدم اند لب من و جام دلتنگی

 

تمام عمر صبورانه جستجو کردم

نبود جای خوشی در مرام دلتنگی

 

خدا کند که نیفتد گذار بودن تو

شبی ، دمی ، نفسی هم به دام دلتنگی

 

تو در سپیده ی فردا به یاد من هم باش

که آفتاب من آمد به بام دلتنگی !

 

 
نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 01:48 http://www.igoftogo.ir

سلام وبلاگ قشنگی داری ازت دعوت می کنم به سایت منم سر بزنی اونجا میتونی سوالات روانشناسی عاطفی پزشکی زناشویی خودت رو بپرسی یا به سوالات دیگران جواب بدی
اگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم سایت منو با اسم : پرسش و پاسخ پزشکی و روانشناسی لینک کن و بهم از طریق سایت اطلاع بده تا منم تورو لینکت کنم
ممنونم ازت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.