عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

تو از کدام گم شدن حوالی من آمدی... "دکتر افشین یداللهی"

 

تو از کدام گم شدن حوالی من آمدی

همین که لب به لب شدی به خالی من آمدی

 

غبار عشق برلبت رسیده ای به انزوا

دمی سکوت کن غزل کمی بخواب بی صدا

 

توخسته ای نگاه کن چقدر زخم خورده ای

و اتفاق بود اگر هنوز هم نمرده ای

 

نشسته ام کنار تو نترس خوب می شوی

دوباره ماه قصه ها پس از غروب می شوی

 

به خود که آمدی بگو بگو تمام درد را

بخوان که می شناسم این صدای دوره گرد را

 

من از مسیر دیگری به حس تو رسیده ام

هزار و یک شب تو را هزار بار دیده ام

 

کسی تو را ندیده در سوال چشم های تو

نگو که اشک می شود وبال اشک های تو

 

نترس عمر سادگی به انتها نمی رسد

همیشه راه گم شدن به ناکجا نمی رسد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.