عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

آدم یه جاهایی رو مجبوره ... "مهدی ایوبی"

اشکاتو کی می شمره وقتی که، دستای من از گونه هات دوره

رفتن همیشه اختیاری نیست..آدم یه جاهایی رو مجبوره

 

فکر کن همیشه مال من باشی، دنیا مگه از این زیباترم می شه

تو خیلی چیزهارو نمی فهمی، من خیلی حرفارو سرم می شه

 

امروز اگه از من جدا باشی، دلواپس فردای تو نیستم

دنیات شبیه روزگارم نیست، من مرد رویاهای تو نیستم

 

می رم با این که عاشقت هستم، با این که چشمای تری دارم

ای کاش بفهمی که برای تو، آرزو های بهتری دارم

 

خندت تو خونه م جا نمی گیره، سهم تو خورشیده نه خاموشی

من عاشقانه می گذرم از تو، گاهی چه دلچسبه فراموشی

 

باورکن این روزا به غیر ازمن، چیزی تو رویاهات اضافی نیست

باید با قرصام مهربون تر شم، بعد از تو روزی دوتا کافی نیست!

 

ما قول دادیم مال هم باشیم، ما قول دادیم اینو می دونم

با گریه می گیم مرده و قولش، نامردم و قولم رو می شکونم

 

مثل فرشته ها شدی امشب، تو این لباس روشن توری

با گریه گم می شم تو مهمونا، دیدی یه جاهایی رو مجبوری…

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.