عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

عشق تو... "نادر نادرپور"


 مرا عشق تو در پیری جوان کرد

 دلم را در غریبی شادمان کرد

 

 به آفاق شبم رنگ سحر داد

 مرا آیینه دار آسمان کرد

   

 خوشا مھری که چون در من درخشید

 جھان را با من از نو مھربان کرد

   

 خوشا نوری که چون در اشک من تافت

 نگاهم را پر از رنگین کمان کرد

   

 هزاران یاد خودش را در هم آمیخت

 مرا گنجینه ی یاد جھان کرد

 

  غم تلخ مرا از دل به در برد

  تب شوق تو را در من روان کرد

 

  وزان تب ، آتشی پنھان برافروخت

  که شادی را به جانم ارمغان کرد

 

  مرا با چون تویی همآشیان ساخت

  تو را با چون منی همداستان کرد

   

  گواهی بھتر از حافظ ندارم

  که قولش این غزل را جاودان کرد

 

  شب تنھایی ام در قصد جان بود

  خیالت لطفھای بیکران کرد

  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.