عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

آدم های ساده را دوست دارم...


 

تقدیم می‌کنم به همه...

 باشد که زندگی رو خیلی سخت نگیریم!


ساده که می‌شوی

همه چیز خوب می‌شود

خودت

غمت

مشکلت

غصه‌ات

هوای شهرت

آدم‌های اطرافت

حتی دشمنت

یک آدم ساده که باشی


برایت فرقی نمی‌کند که تجمل چیست

که قیمت تویوتا لندکروز چند است

فلان بنز آخرین مدل‌، چند ایربگ دارد

مهم نیست

نیاوران کجاست

شریعتی و پاسداران و فرشته و الهیه

کدام حوالی‌اند

رستوران چینی‌ها

گران‌ترین غذایش چیست

ساده که باشی


همیشه در جیبت شکلات پیدا می‌شود

همیشه لبخند بر لب داری

بر روی جدول‌های کنار خیابان راه می‌روی

زیر باران، دهانت را باز می‌کنی و قطره قطره می‌نوشی

آدم برفی که درست می‌کنی

شال گردنت را به او می‌بخشی

ساده که باشی


همین که بدانی بربری و لواش چند است

کفایت می‌کند

نیازی به غذای چینی نیست

آبگوشت هم خوب است

ساده که باشی


آدم‌های ساده را دوست دارم

بوی ناب آدم می‌دهند...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.