عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

منو ببخش... "مریم حیدرزاده"

 

 اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد      منو ببخش

اگه تویی اون که فقط دلم میخواد     منو ببخش

 

منو ببخش اگه شبا ستاره ها رو میشمارم

منو ببخش اگه بهت خیلی میگم دوست دارم

 

منو ببخش اگه برات سبد سبد گل می چینم

منو ببخش اگه شبا فقط تو رو خواب می بینم

 

اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد        منو ببخش

اگه تویی اون که فقط دلم میخواد      منو ببخش

 

 

منو ببخش اگه واسه چشای تو خیلی کم ام

تو یه فرشته ای و من اگه باشم فقط یه آدم ام

 

منو ببخش اگه برات می میرم و زنده میشم 

اگه با دیوونگی هام پیش تو شرمنده میشم

 

منو ببخش اگه همش میسپارمت دست خدا

اگه پیش غریبه ها به جای "تو" میگم "شما"

 

منو ببخش،من نمی خوام تو رو به ماه نشون بدم

نشونیتو نه به شب و نه دست آسمون بدم

 

منو ببخش اگه می خوام تو رو فقط واسه خودم

ببخش اگه کم ام ولی زیاده عاشقت شدم

 

اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد        منو ببخش

اگه تویی اون که فقط دلم میخواد      منو ببخش

                                                                                                    

     

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.