عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

مار از پونه من از مار بدم می آید... "محمد سلمانی"



مار از پونه من از مار بدم می آید

یعنی از عامل آزار بدم می  آید


هم از این هرزه علف های چمن بیزارم

هم ز همسایگی خار بدم می آید


کاش می شد بنویسم... بزنم بر در باغ

که من از این همه دیوار بدم می آید


دوست دارم به ملاقات سپیدار روم

ولی از مرد تبردار بدم می آید


ای صبا بگذر و از من به تبردار بگو

که از این کار تو بسیار بدم می آید


عمق تنهایی احساس مرا دریابید

دارد از آینه انگار بدم می آید


آه ای گرمی دستان زمستانی من

بی تو از کوچه و بازار بدم می آید


لحظه ها مثل ردیف غزلم تکراری است

آری از این همه تکرار بدم می آید...

 


 

نظرات 1 + ارسال نظر
امید یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 02:14 http://u4m.ir

سلام.وبلاگ خیلی خوبی داری آفرین. احتمالا تا حالا شده یه تصویری رو تو وبلاگت گذاشتی و بعد از مدتی دیدی اون تصویر پریده و دیگه نیست. اگه میخوای این اتفاق دیگه برات نیفته از این به بعد میتونی با خیال راحت عکس ها رو تو سایت زیر آپلود کنی و برای همیشه داشته باشیشون.موفق باشی
www.u4m.ir

سلام، ممنونم از لطف شما، موفق باشید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.