عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

شکوفه های... "محمد سلمانی"


 

چـــه وقت گــــل کند آیا شکوفه های تنت

چه قدر مانده که دستم رسد به پیرهنت ؟


چگــونه صبــر کنــم تا کـــه باز برچینــم

شکوفه ی غزل از گیسوان پر شکنت


غمـی نجیب نهفته ست در دلم که مرا

رها نمی کند احساس دوست داشتنت


تو آن دقایق شیرین خاطرات منی

ببر مـرا بــه تماشای باغ نسترنت


تمام شهر به تایید من بپا خیزند

اگـــر دقیـــق ببینند از نگاه منت


چگونه با تـــو بجوشــــم؟چگــونه دل بدهم ؟

منی که این همه می ترسم از جدا شدنت!

 


 

نظرات 1 + ارسال نظر
یک مشاور! دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 06:43

دقّت کرده اید زمانی که در ماشین، کمربند خود را می بندید دیگر خوابیدن برای تان سخت می شود و به علاوه تکیه دادن سر به بند کمربند کمی سخت است؟
امّا شما از این پس می توانید با بالش های مسافرتی، خوابی راحت در ماشین داشته باشید. این بالش ها فوق العاده کم حجم، مستحکم و مناسب برای افراد اهل مسافرت هستند. همچنین این محصول از زاویه ی گردن تان هنگام خواب مراقبت می کند.

اطّلاعات بیشتر و خرید:
http://hiu.ir/Detail.aspx?q=oth2760&s=11389

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.