عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

بهانه(با یاد همیشه عزیز ناصر)... "اهورا ایمان"


 

ستاره بود، غزل بود

ترانه بود وتو بودی

هزار حادثه، اما

بهانه بود وتو بودی

تو بودی وشب قصه

تو بودی وتب پرواز

هزار آینه فریاد

هزار پنجره آواز

شب از تو شعر دوباره

شب از تو باغ ستاره

به اعتبار تو روشن

من وچراغ ستاره

حضورم از تو همیشه

سکوتم از تو صدا بود

تو آسمون ترانه

پرنده بود ورها بود

گذشتی از شب قصه

گذشتی از شب آواز

نه از ستاره شنیدی

نه گفتی از تب پرواز

نه گفتی از شب گریه

نه گفتی از منِ بی تو

در این حضور خیالی

چگونه ماندنِ بی تو

ستاره بود غزل بود

غزل نبود وتو بودی

تویی که از تو نوشتی

تویی که از تو سرودی

 

ترانه: اهورا ایمان


تهران،خوابگاه دانشجویی طرشت

آبان80

آهنگ وتنظیم وخواننده: ناصر عبداللهی

آلبوم بوی شرجی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.