عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

زهر هجر... "حافظ"


درد عشقی کشیده ​ام که مپرس

زهر هجری چشیده ​ام که مپرس

 

گشته ​ام در جهان و آخر کار

دلبری برگزیده ​ام که مپرس

 

آن چنان در هوای خاک درش

می​رود آب دیده ​ام که مپرس

 

من به گوش خود از دهانش دوش

سخنانی شنیده ​ام که مپرس

 

سوی من لب چه می ​گزی که مگوی

لب لعلی گزیده ​ام که مپرس

 

بی تو در کلبه گدایی خویش

رنج​هایی کشیده ​ام که مپرس

 

همچو حافظ غریب در ره عشق

به مقامی رسیده ​ام که مپرس

 


نظرات 1 + ارسال نظر

زندگی با تو می ارزد به تمام نا مردمانی ها .....در شهری با مردمانی غریبه در فصلهای سرد نا آشنایی و در زیر بارانهای سنگین ، نگاه هایی خیره به قدمهایم تنها عابری بودم ، که درک کرد با تو بودن می ارزد ، به تمام غربت این شهر ،و زندگی با مردمانی بیگانه، با نگاه هایی خالی از عشقهای دروغین ..زندگی با تو می ارزد به تمام نداشتن ها ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.