عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

کاشکی... "ترانه سرا:داودحاتمی"

کاشکی دلبسته ی این قفس نبودم 
کاشکی آلوده ی این هوا نبودم


کاشکی آغوش تو وانکرده بودی
کاشکی به دردتو مبتلا نبودم

 


تومی تونی آسمونمو ببندی
تومی تونی منو زیر پابذاری


تومی تونی به جنونم بکشونی
تومی تونی منوازپادربیاری


حالا که فاصله مون قدیه آه ِ
نذاحس کنم مث غریبه هایی


ای که حسرتم شده منو ببینی
حالا که اسیرتم بگو کجایی


من که عاشق بتی مثل توبودم 
من که باتو ازهمه بریده بودم


گاهی وقتا خودمو بغل می گیرم 
می گم ای کاش که تورو ندیده بودم


من که عادت به پشیمونی ندارم
من که باورم شده بری می میرم


از کدوم خاطره حال توبپرسم؟
از کدوم دلهره فاصله ِبگیرم؟


نظرات 1 + ارسال نظر
مهنازیزدانی پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 03:02

غم آلودودوست داشتنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.