عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

بیاوری... "نعمت اله پژمان"

در پی درج غزل زیبای سرکار خانم "فریبا عباسی" شاعران و سخنوران زیادی از آن 

استقبال نمودند. بطوریکه در این میان شاعر توانا جناب آقای "نعمت الله پژمان " 

برای آن نظیره زیبائی نوشته اند که تقدیم ادب دوستان گرامی بالاخص 

سرکار خانم "عباسی" می گردد:

 

 

اصلن قرار نیست که سر خم بیاوری

یا در عزا و ماتم من،کم بیاوری 

 

گفتی قرار بود شبی بر مزار من  

دستی پر از شقایق و شبنم بیاوری

 

 

بگذشت دی و فرصت اردیبهشت هم   

لیکن نشد که دسته ای مریم بیاوری

 

ابر سیاه غصه ی من بی اثر گذشت  

فرصت نکردی بارش نم - نم بیاوری

 

حتا نشد که زخم دلم باز کرده و  

 یا دست مهربانی و مرهـم بیـاوری

 

پاییز عمر عشق "حوا" پر گشاید ولی  

لطفی نکردی یادی از "آدم" بیاوری

 

دل بی بهانه می کشـدم بر سـواد تو  

تـا جـــان بی پناه مـرا دم بیــاوری

 

رفتی کــه فصــل زمستــان درد را  

دستان آشنـایی ادهــم بیاوری

 

اصلن قرار نیست،نه هرگز نبوده و  

اوهام تیره بخت مرا غم بیاوری

 

شبها به یاد لطف اهورایی دلت  

اینجا نشسته مردی که "مریم" بیاوری

 


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.