عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

به کجا ختم می شود این درد؟... "سارا بالو"

به کجا ختم می شود این درد ؟
جاده را تا کجا ادامه دهم ؟
نه امیدی به بازگشتم نیست 
دیگر از راه خانه دور شدم

 

سهم من از تمام دریاها 
قطره ای اشک سرد و غمگین بود 
آسمان هم به داد من نرسید 
آخر از فرط گریه کور شدم

جنگجویی درون من انگار 
ماورای غبارها مرده ست 
بسکه با سرنوشت جنگیدم 
تلخ و ویرانگرو جسور شدم

عشق چیزی به جز غم و حسرت 
روی این دوش خسته ام نگذاشت 
بغض خیس غروب بارانی 
مسخ یک راه بی عبور شدم

مثل یک تخته سنگ بی رویا 
گرچه شفاف و صیقلی هستم 
خسته از دست سرد سنگ تراش 
زخمی و ساکت و صبور شدم

راز این بودن و نبودن را 
هیچ و قت از کسی نپرسیدم 
چیزی از زندگی نفهمیدم 
عاقبت خاک سرد گور شدم


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.