عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

دیدار... " سیمین بهبهانی"


 

چه می بینم ؟ خدایا ! باورم نیست

تویی : همرزم من !‌ هم سنگر من

 

 چه می بینم پس از یک چند دوری

که می لرزد ز شادی پیکر من

 

تو را می بینم و می دانم امروز

همان هستی که بودی سال ها پیش

 

 درین چشم و درین چهر و درین لب

 نشانی نیست از تردید و تشویش

 

تو رامی بینم و می لرزم از شوق

 که دامان تو را ننگی نیالود

 

 پرندی پرتو خورشید ، آری

 نکو دانم که با رنگی نیالود

 

تو را می دانم ای همگام دیرین

که چون کوه گران و استواری

 

نه از توفان غم ها می هراسی

نه از سیل حوادث بیم داری

 

غروری در جبینت می درخشد

نگاهت را فروغی از امیدست

 

تو می دانی ، به هر جای و به هر حال

شب تاریک را صبحی سپیدست

 

ز شادی می تپد دل در بر من

به چشمم برق اشکی می نشیند

 

 بلی ، اشکی که چشمانم به صد رنج

فرو می بلعدش تا کس نبیند

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.