عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

دست هایت دو جوجه گنجشک اند... "غلامرضا طریقی"

دست هایت دو جوجه گنجشک اند ، بازوانت دو شاخه ی بی جان !

ساق تــــو ساقـــه ی سفیـدی کــــه سر زده از سیاهــــی گلدان

 

میوه های رسیده ای داری ، پشت پیراهن پر از رنگت

مثل لیموی تازه ی « شیراز» روی یک تخته قالی « کرمان» !

 

فارغ از اختلاف «چپ» با «راست» من به چشمان تو می اندیشم

ای نگـــاه همیشه شکاکت ، ائتلاف فرشتـــه با شیــــطان !

 

فال می گیرم و نمی گیرم ، پاسخـــی در خور سوال اما

چشم تو باز هم عنانم را می سپارد به دست یک فنجان

 

با همین دستهای یخ بسته ، می کشم ابروی کمانت را

تا بسوی دلـــم بیندازی ، تیــــری از تیــرهای تابستان !

 

در تمام خطوط روی تو ، چشم را می دوانم هر بار

خال تو خط سیر چشمم را می رساند به نقطه ی پایان !

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.