عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

عشق یعنی... "؟"

 

عشق یعنی مستی ودیوانگی

عشق یعنی با جهان بیگانگی

 

عشق یعنی با پرستو پر زدن

عشق یعنی آب بر آذر زدن

 

عشق یعنی سوزنی آه شبان

عشق یعنی معنی رنگین کمان

 

عشق یعنی شاعری دل سوخته

عشق یعنی آتشی افروخته

 

عشق یعنی با گلی گفتن سخن

عشق یعنی خون لاله بر چمن

 

عشق یعنی شعله بر خرمن زدن

عشق یعنی رسم دل بر هم زدن

 

عشق یعنی بیستون کندن به دست

عشق یعنی زاهد اما بت پرست

 

عشق یعنی یک شقایق غرق خون

عشق یعنی درد و محنت در درون

 

عشق یک تبلور یک عشق سرود

  یعنی یک سلام و یک درود

 


نظرات 1 + ارسال نظر
فرید چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 00:59 http://kindgod19.blogsky.com/

سلام دوست من
وبلاگت خیلی پرمحتواست
اگر تمایل به تبادل لینک داری خبر بدین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.