عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

حرف دل... "اسمر شجاعان"

تنها تر از این من ،خدا آدم ندیدم

اصلا به این دنیا دلی بی غم ندیدم

 

با هر که گفتم حرف دل را او نفهمید

غمگین تر از شاخه گل مریم ندیدم

 

آنقدر در این قلب عاشق پیشه ام ریخت

خون جگر را قطره ی شبنم ندیدم

 

در پشت هر دردی که خندیدم تو دیدی

جز هق هق و گریه به بالینم ندیدم

 

من را از این حال پریشانی نترسان

طغیان سیل جاری ام را کم ندیدم

 

وقتی که سیلی خوردی و آرام ماندی

گویی که جز تو من در این عالم ندیدم

 

هر جا که هستی بی من و با من بمان تو

من در تمام عمر خود همدم ندیدم

 

دیشب به این خانه غمی بر در زد و گفت

جز همنشینی با تو من مرهم ندیدم

 

اسرار پنهان من و او رو به رو شد

جز غم در این خانه کسی محرم ندیدم

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.