عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

قضاوت نکن بی جهت عشق من ... "علی ابراهیمی"

قضاوت نکن بی جهت عشق من

نگو که بریدی و رفتی چه زود

 

نمی رفتم از پیش تو تا ابد_

اگه این جدایی به نفعت نبود

 

ملامت نکن این دل زخمیو

نگو که به عشقت مردد شدم

 

نخواستم گرفتار طوفان بشی

چشامو اگه بستمو رد شدم

   

پذیرفتن ترک تو سخت بود

از اینکه تو رو باید از دس بدم

 

ملامت نکن عشق من حاضرم

تقاص تو رو تا ابد پس بدم

 

کلنجار رفتم چقد باخودم

که این لحظه ها لحظه ی آخره

 

و این رد شدن از تو و عشق تو

بدون خداحافظی بهتره

 

نشستم به عکست نگا می کنم

دارم دردو دل می کنم با چشات

 

هنوزم برای تو دل واپسم

هنوزم دلم تنگ می شه برات

 

می دونم که ناراحتو دلخوری

می دونم برات سخته تنها شدن

 

ولی این جدایی به نفع تو بود

قضاوت نکن بی جهت عشق من

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.