عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

دختر هندویی... " اسمر شجاعان"

از من تو بوسه بی حیا در خواب خواهی ؟

اندام ماهی روی شط آب خواهی ؟

 

قندانِ چینیِ سفیدِ رویِ سینی

کوری ندیدی از لبم عناب خواهی ؟

 

با پنجه روی قطره قطره موجِ دریا

رقصِ پری را در شبِ مهتاب خواهی؟

 

دستم بگیری و تنِ مرجانی ام را

در حلقه ی بازوی خود قُلاب خواهی ؟

 

رو سینه ریزم نقشِ طاووس پرنده

با رنگ های شهره ی کمیاب خواهی ؟

 

غرقِ همان اشعارِ ممنوعِ فروغی

یک بیتِ بی پروایِ شعرِ ناب خواهی ؟

 

بر یک طرف رو شانه موهای پریشان

بانویِ گندمزارِ این مرداب خواهی ؟

 

راهت بگیر و دور شو آقا حرام است

یک دختر هندوییِ پنجاب خواهی ؟

 


پنجاب:ایالتی است در کشور هندوستان که 

نام پیراهن محلی زنان این منطقه پنجابی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.