عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

خوب نیست ... "شهراد میدری"


این که گهگاهی به خاب ِ من میایی خوب نیست 
این که خیلی نازی و شیطان بلایی خوب نیست

 

این که از روی ِ کلید ِ من کلیدی ساختی 
بی اجازه پلک ِ من را می گشایی خوب نیست

 

خنده ات می گیرد از نوع ِ خوش آمد گفتنم 
لهجه از دید ِ تو لابد روستایی خوب نیست

 

می کنم از تو پذیرایی دوباره گیج و منگ 
گرچه کمرنگ است و خیلی طعم ِ چایی خوب نیست

 

بچه ام نام ِ تو بر پیشانی ام من را ببخش 
دستخط ِ بچه های ِ ابتدایی خوب نیست

 

خون ِ دل خوردم که خوردم طعنه بار ِ من نکن 
رنگ ِ دستان ِ ظریف ِ تو حنایی خوب نیست

 

نرخ ِ بازار ِ طلا را نشکن و درهم نریز 
نه! پریشانی ِ موهای ِ طلایی خوب نیست

 

می گذارم باز آهنگی برایت از قدیم 
گرچه از دیدت منوچهر ِ سخایی خوب نیست

 

نیست چیزی غیر ِ درد و درد و درد این روزها 
جان ِ من باور بفرما آشنایی خوب نیست

 

باز برمی خیزی و بی هیچ حرفی می روی 
لااقل دستی بده بی اعتنایی خوب نیست

 

صبح برمی خیزم و عطر ِ تو را بو می کشم 
بغض می گیرد مرا یعنی جدایی خوب نیست!

 


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.