عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

باد پیغام‌رسان من و او خواهد ماند... "فاضل نظری"

 

 

راز این داغ نه در سجده‌ی طولانی ماست               

  بوسه‌ی اوست که چون مهر به پیشانی ماست

 

شادمانیم که در سنگدلی چون دیوار                      

   باز هم پنجره‌ای در دل سیمانی ماست

 

موج با تجربه‌ی صخره به دریا برگشت                        

کمترین فایده‌ی عشق پشیمانی ماست

 

خانه‌ای بر سرخود ریخته‌ایم امّا عشق                      

همچنان منتظر لحظه‌ی ویرانی ماست

 

باد پیغام‌رسان من و او خواهد ماند                           

 گرچه خود بی‌خبر از بوسه‌ی پنهانی ماست

 


نظرات 1 + ارسال نظر
maloosak جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 01:00 http://maloosak.69.mu

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
خوشحال میشم به منم سر بزنید
98651

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.