عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

بس که همپایش غم و ادبار می آید فرود... " مهدی اخوان ثالث"

بس که همپایش غم و ادبار می آید فرود

 بر سر من عید چون آوار می آید فرود

 

 می دهم خود را نوید سال بهتر ، سال هاست

گرچه هر سالم بتر از پار می آید فرود

 

در دل من خانه گیرد ،هر چه عالم را غم است

می رسد وقتی به منزل ، بار می آید فرود

 

رنگ راحت کو به عمر ، -این تیر پرتاب اجل- ؟

می گریزد سایه ، چون دیوار می آید فرود

 

شانه زلفش را به روی افشاند و بست از بیم چشم

شب چو آید ، پرده خمّار می آید فرود

 

بهر یک شربت شهادت ، داد یک عمرم عذاب

گاه تیغ مرگ هم دشوار می آید فرود

 

 وارثم من تخت عیسی را ، شهید ثالثم

وقت شد، منصور اگر از دار می آید فرود

 

 بر سر من عید چون آوار می آید ، امید !

بس که همپایش غم و ادبار می آید فرود

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.