عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

تو کجایی که برای دل تو مست شدم... "؟"


تو کجایی که برای دل تو مست شدم

سر از این خاک بر آورده ز نو هست شدم

 

تو کجایی که ز بوی تن تو بود شدم

با تو چون خانه یکی بود چنین عود شدم

 

تو کجایی که من از هجر تو بیمار شدم

وز برای تن بیمار خودم دار شدم

 

تو کجایی که غزل باز و غزل ساز شدم

تا سحر با غزل و میکده دمساز شدم

 

تو کجایی که من از بودن تو داد شدم

در میان همه شاهان چو شه راد شدم

 

تو کجایی که چنین مست و خراب تو شدم

دل من باده و من کوزه شراب تو شدم

 

تو کجایی که منم عاشق پرواز شدم

تا رسیدم به برت یکسره من راز شدم

 

تو کجایی که به خود من غل و زنجیر شدم

به فریبایی دنیای تو نخجیر شدم

نظرات 1 + ارسال نظر
niloooooo جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 19:07 http://maloosak.69.mu

خوشبختی رسیدن به خواسته‌ها نیست،
بلکه لذت بردن از داشته هاست
بهترینها رو براتون آرزو می کنم به منم سر بزنین
98651

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.