عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

سنگ صبور... "؟"

چرخ گردون با دلم  به به چه بازی می کند

با من خسته عجب بنده  نوازی  می کند

 

چون نسیمی گه ملایم، گه طوفانی مخوف

وای عجب حال و هوایی بی قراری می کند

 

می شوم مهمان نا خوانده برایت خاطرات

تلخ وشیرینش عجب مهمان نوازی می کند

 

مثل هر شب قطره های اشک بامن همسفر

دیدگان منتظر شب زنده داری میکند

 

آب و جارو می کنم من کوچه های بی کسی

بهر دیدارت عزیز، لحظه شماری می کند

 

من که خود زخمی زجور روزگار و سرنوشت

از چه رو بر زخم کهنه ، زخم کاری می کند

 

من که با یادش کنم روز و شبم را طی ولی

 آن عزیز مهربان، نا مهربانی می کند

 

می شوم سنگ صبور و صبر در راه وصال

روزگارم گر چه با من کج مداری می کند

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.