عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

ای نوبهار عاشقان... "مولانا"

 

ای نوبهار عاشقان داری خبر از یار ما

ای از تو آبستن چمن و ای از تو خندان باغ‌ها

 

ای بادهای خوش نفس عشاق را فریادرس

ای پاکتر از جان و جا آخر کجا بودی کجا

 

ای فتنه روم و حبش حیران شدم کاین بوی خوش

پیراهن یوسف بود یا خود روان مصطفی

 

ای جویبار راستی از جوی یار ماستی

بر سینه‌ها سیناستی بر جان‌هایی جان فزا

 

ای قیل و ای قال تو خوش و ای جمله اشکال تو خوش

ماه تو خوش سال تو خوش ای سال و مه چاکر تو را

 

 

مولوی » دیوان شمس » غزلیات

نظرات 1 + ارسال نظر
صدرا دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 11:52

با سلام
با جستجوی قسمتی از یک شعر، به وبلاگ شما رسیدم؛
هنوز زیاد در وبلاگتان نگشته ام.
همان ابتدا آنچه را به عنوان معرفی خود نوشته بوید،خواندم. جالب بود.
اینکه کسی علاقمندی های ارزشمندش را فراموش نکند و در روزمرگی ها گم نشود، خیلی مهم است.
بنده تحصیلات ام در رابطه با ادبیات نیست؛ ولی به شعر و ادبیات علاقمند هستم و انسان هایی که دارای ذوق لطیف باشند دوست دارم.
برایتان آرزوی موفقیت می کنم ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.