عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

دلم گرفت ای هم نفس ..." اهورا ایمان"

دلم گرفت ای هم نفس ، پرم شکست توو این قفس

توو این غبار ، توو این سکوت ، چه بی صدا ، نفس نفس

 

از این نامهربونی ها ، دارم از غصه می میرم

رفیق روز تنهایی ، یه روز دستاتو می گیرم

 

توو این شـب گریه می تونی ، پناهه هق هقم باشی

تو ای همزاد هم خونه ، چی می شـــه عاشقم باشی

 

دوباره من ، دوباره تو ، دوباره عشق ، دوباره مـــا

دو هم نفــس، دو هم زبون،دو هم سفر،دو هم صدا

 

تو ای پایان تنهایی ، پناه آخر من باش

توو این شب مرگیه پاییز ، بهار باور من باش

 

بزار با مشرق چشمات ، شبم روشن ترین باشه

می خوام آیینه خونه ، با چشمات همنشین باشه

 

دلم گرفت ای هم نفس، پرم شکست توو این قفس

توو این غبار، توو این سکوت، چه بی صدا،نفس نفس

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.